Garantie:
Ik vind het belangrijk dat de producten in topconditie bij u geleverd wordt. Natuurlijk kan het wel eens voorkomen dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding hierover bij mij te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor vervangen. Deze melding kunt u sturen per mail, met foto's.
Klachten:
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Indien u een klacht heeft over een product kunt u altijd contact met mij opnemen. Samen zoeken we dan naar een passende oplossing.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."